Heja PrisXtra!

Jag var ju besviken på PrisXtra. Idag har de hört av sig tre gånger. Fick ett mail från presschefen direkt imorse där han sa att de läst och att de återkommer till mig snarast. Och nu på eftermiddagen har jag pratat med en man två gånger.

Han använde ord som ”ingen uppmuntrande läsning”, ”personalens beteende är inte bra” och ”grundlurad”. Dessutom tackade han för att jag hört av mig. Så sa han att de vill kompensera. Dels med 200 kronor för den rabatt vi inte fått. Men även med ett restaurangbesök! Det var verkligen inte nödvändigt. Så nu ska vi ut och äta, och, förstås, fortsätta handla på PrisXtra!

För, som jag sagt tidigare, alla kan göra misstag och det är hur man beter sig efteråt som är det viktiga!

Bra skött av PrisXtra!

  • Mum-in-law

    Det här visar att man ska säga ifrån när saker och ting är fel. Man ska inte bara rycka på axlarna och sucka och ursäkta sig inför sig själv med att det ändå inte hjälper att klaga. Som jag och de flesta med mig gör. Bravo Josefine!!

  • http://blogg.aftonbladet.se/574 Anna

    :) Japp principer är superviktiga… kom ihåg när jag var tillsammans med stoffe, han sa alltid, du å dina principer! Det var inte posetivt menat då :) Kanske så vi inbitna sthlmare är :)

  • http://blogg.aftonbladet.se/574 Anna

    P.S. Vad fin din sida börjar bli. Alltid kul att titta in för det sker alltid något nytt här. D.S.