Idag är jag riktigt irriterad på:

3! Får då och då ett sms från dem om att jag har en obetald faktura. Eftersom jag inte är 3-kund har jag inga fakturor att betala. Ringer kundtjänst och får veta att ”konstigt, vi har inte ditt nummer så vi kan inte smsa dig”. Ok, men uppenbarligen kommer det sms från 3. Idag trodde hon i alla fall på mig (förr har det hänt att de totalvägrar gå med på att jag får sms, trots att jag en minut innan fått det). Varje gång detta händer säger de att de aldrig ska ske igen. Varje gång sker det igen.

Sånt här är så otroligt onödigt! De får ingenting för det (eftersom jag inte har någon obetald faktura) förutom en människa som hamnar lite längre bort från att bli 3-kund varje gång. Och som sprider ordet.

  • http://blogg.aftonbladet.se/574 Anna

    Låter som du behöver tala med någon högre än typ kundtjänst och som du skriver, en missnöjd ”kund” hörs mer än en nöjd kund.